00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  nio
arrow Razem: 9656

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 248
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 248

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


PRODUKT W FAZIE SPADKU I ODNOWIENIA
 

red.nauk.BOGDAN SOJKIN red.nauk.BOGDAN SOJKIN - Inne książki
18,90 zł 17,01 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 16,20 zł)
(RABAT 10%)

PRODUKT W FAZIE SPADKU I ODNOWIENIA

Trzeci zeszyt naukowy Katedry Marketingu Produktu, którego tematyka koncentruje się na rynkowym cyklu życia produktu, zamyka serię zeszytów poświęconych wszystkim fazom cyklu życia produktu. Problematyka cyklu życia to klasyka marketingu, która stanowi punkt wyjścia do przygotowania, uzasadnienia i weryfikowania działań rynkowych przedsiębiorstwa związanych z produktem bądź portfelem produktów. Jest ona jednym z podstawowych elementów strategii produktu, czyli działań podejmowanych przez każdego uczestnika rynku, które bezpośrednio zmierzają do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań konsumenta. Rynkowy cykl życia produktu to jeden z symptomów rynkowych rezultatów słuszności i właściwości wyboru oraz realizacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Jego merytoryczna analiza może być podstawą i źródłem uzyskania przesłanek, wniosków oraz prognoz dla operatywnych, taktycznych, a także strategicznych działań przedsiębiorstwa związanych z dalszym kształtowaniem oferty rynkowej produktów. Ostatnia faza - spadek dla części produktów z portfela -jest fazą zejścia/zniknięcia z rynku, a dla innych może być szansą na odnowienie/przywrócenie "rynkowego życia", i nową propozycją złożoną konsumentowi. Faza spadku, w związku z globalizacją i internacjonalizacją rynków oraz bardzo dynamicznym rozwojem technologii informacyjnej, zmienia w przypadku wielu produktów swoją istotę i nie musi się wiązać z całkowicie negatywnym dla produktu efektem w postaci jego zejścia. Zdaniem wielu badaczy, jest szansą i jednocześnie wyzwaniem dla menedżerów przedsiębiorstwa, aby pamiętali o jej istnieniu i prowadząc politykę rynkową przedsiębiorstwa, zwracali uwagę na dokonujące się zmiany w otoczeniu bliższym i dalszym przedsiębiorstwa oraz poprzez monitorowanie rynku i jego uczestników dążyli do ograniczenia ich wpływu. A gdy produkt wejdzie w tę fazę, powinni szukać rozwiązań służących jego odnowieniu oraz przywróceniu pozycji rynkowej i miejsca w portfelu.
Zeszyt składa się z ośmiu artykułów, które przybliżają wybrane aspekty fazy spadku oraz możliwości odnowienia produktu.

Spis treści


ISBN: 978-83-7417-547-0
Książkę znajdziesz w działach:
zarządzanie marketingowe

Seria: ZESZYTY NAUKOWE 112 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 13.07.2020 15:39
książek w bazie: 39544


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2020 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.